Farutex
 
Więcej niż foodservice
 
 

ZASADY SKŁADANIA OFERTY DOTYCZĄCEJ WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAKUPÓW PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

 
Wszelkie oferty oraz propozycje współpracy prosimy przesyłać na adres: .
 
W celu przyśpieszenia procesu oceny oferty proszę dokładnie przedstawić Państwa stanowisko odnośnie poniższych zagadnień, jakie oferta do nas kierowana musi zawierać:
 
1. Ceny zakupu na fakturze (cennik 100 i procent upustu)
2. Gwarancje cen – na jaki czas gwarantujecie Państwo niezmienność warunków zakupu (podwyżki)
3. Termin kredytowania (wymagane zabezpieczenia)
4. Minimum logistyczne dla 12 oddziałów na terenie całego kraju
5. Czas realizacji zamówień do naszych oddziałów
6. System bonusowania dotyczący promocji, marketingu, zakupu i odsprzedaży na rynku ostatecznym 
7. Gwarancja trzymania stoku produktów uzgodnionych
8. Certyfikaty jakościowe (atesty, wzór etykiety w j.polskim, specyfikacja jakościowa itp.)
9. Potwierdzenie przynależności do grupy kapitałowej 
 
 
W przypadku kiedy Państwa oferta wzbudzi nasze zainteresowanie konkretnymi produktami czy rozwiązaniami, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem. Decyzja o wprowadzeniu nowego dostawcy, nowego asortymentu jest podejmowana wspólnie z działem sprzedaży i marketingu, dlatego oferta musi być kierowana drogą mailową.
 
Po ustaleniu podstawowej oferty i zaakceptowaniu z naszej strony warunków współpracy, prosimy o przesłanie n/w dokumentów:
 
  • „Karty produktu" zgłoszenie każdego produktu w formie elektronicznej - możliwej do pobrania w pliku PDF / XLS. 
  • Dokumenty rejestracyjne firmy Dostawcy (NIP, REGON, wpis o działalności, KRS itp.) 
  • „Karta dostawcy” -komunikacja - nr telefonów kontaktowych do składania zamówień, reklamacji, itp. - możliwej do pobrania w pliku PDF / XLS. 
 
Pliki do pobrania:

Wszelkie zapytania związane ze zgłoszeniem oferty prosimy kierować na adres: .