Farutex
 
Więcej niż foodservice
 
 
 

Rebranding marki własnej Cook Baza

    • Nowe etykiety marek własnych Cook Basic i Cook Premium wizualizacja

Odświeżenie marki własnej Cook Baza jest odpowiedzią na trendy i oczekiwania rynku Horeca. Nowe marki Cook Basic i Cook Premium łączy spójna stylistyka i łatwo rozpoznawalne znaki.

Przez rebranding marki Cook Baza zależało nam na rozróżnieniu jakości bazowej i premium produktów dla gastronomii. W ten sposób powstały dwa nowe, łatwo rozpoznawalne, spójne znaki. Kluczem są surowce, podstawowe składniki używane w wielu kuchniach, m.in. polskiej, amerykańskiej, śródziemnomorskiej czy orientalnej.

Cook Basic to grupa surowców stanowiących podstawę do kulinarnych wyzwań, stworzona pod potrzeby i różne profile gastronomii. Marka zawiera obecnie ponad 100 monoproduktów i mieszanek z kategorii warzyw, owoców, bakalii oraz non food.

Marka własna Cook Premium obecnie łączy zaś 18 produktów, które mają zaspokoić wyszukane gusta kulinarne szefów kuchni. W portfolio znajdują się wyselekcjonowane warzywa i owoce reprezentujące smaki regionów.

Produkty w markach Cook Basic i Cook Premium są dostępne w różnych gramaturach w opakowaniach foliowych, papierowych, słoikach i puszkach. Portfolio obu marek planujemy systematycznie poszerzać.